Saturday, August 28, 2010

hari lain

hari lain utk aku berjalan lg
memegang buku itu
erat tak lepas
gengam tak pecah
sungguh aku tak sanggup
lihat sengsara lihat tangis
maaf
hari lain lagi nati kita jumpa
hari lain lagi nati temu
tapi tak semestinya aku sama
aku dulu
pandangan berbeza
lainnya hari dari dulu
anggap aku tunggu lg
hari itu dtg
bila merpati terbang lg
tinggalkn sisa utk yg lain
terbanglah
lepas lah
fikir apa depan
depan sedepannya
kira selagi mampu
tgn kurang kaki masih ada
hari lain lagi nati
aku nanti kamu.
jalan lagi
utk terus bersama
basikal titian
harapan malam
tunggu sekali lagi

otak legar2 fikir!

2 comments:

mizzbutterfly said...

maksud..??suke dgn ayat2 ko...tp tak paham...

chuba.cuba said...

maksud?
tak sastera la kalo maksud g tawu
try carik dulu ye daling
haha
nua nua~